Úřední deska

Úřední deska
Povinně zveřejňované informace vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, strukturované podle vyhlášky č. 442/2006 Sb., v aktuálním znění, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu:
1. Název povinného subjektu
Základní umělecká škola Zlín
2. Důvod a způsob založení
Rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky, č.j. 14 691/2001-14 ze dne 30. března 2001 se příspěvková organizace Základní umělecká škola, Zlín, Štefánikova 91, stává s účinností od 1. 4. 2001 příspěvkovou organizací Zlínského kraje. Hlavním účelem zřízení organizace je poskytování výchovy a vzdělávání. Předmět činnosti organizace je vymezen §109 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění a prováděcími předpisy.
Škola provozuje doplňkovou činnost v oborech:
- realitní činnost, správa a údržba nemovitostí
- pronájem a půjčování věcí movitých
- mimoškolní výchova vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
- provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Zřizovatel:
Zlínský kraj
tř. T. Bati 21, Zlín 761 90
tel: 577 043 111
e-mail: podatelna@kr-zlinsky.cz
www.kr-zlinsky.cz
3. Organizační struktura
Organizační struktura školy je dána vnitřním předpisem Organizační řád Základní umělecké školy Zlín.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa:
Štefánikova 2987, Zlín 760 01
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:
je shodná s poštovní adresou. Úřadovnou školy je sekretariát v 1. patře.
4.3 Úřední hodiny:
pondělí, středa, pátek: 7.00 – 11.30/12.00 – 15.30
v období hlavních prázdnin – středa 8.00 – 12.00
4.4 Telefonní čísla:
sekretariát: +420 577 210 008
ředitelna: +420 577 221 292
výtvarný obor: +420 577 225 470
technik školy: +420 577 210 576
4.5 Datová schánka:
Typ: právnická osoba
ID: 799cn74
4.6 Adresa internetové stránky:
4.7 Adresa e-podatelny:
4.8 Další elektronické adresy:
ředitelka školy: hnilickova@zus.zlin.cz
statutární zástupkyně: potuckova@zus.zlin.cz
zástupce ředitelky: bradac@zus.zlin.cz
ekonomka: kondlerova@zus.zlin.cz
hospodářka: koprivova@zus.zlin.cz
technik a školník: komora@zus.zlin.cz
5. Případné platby lze poukázat na:
KB, č. ú. 6132661/0100
6. IČ:
00838926
7. DIČ:
CZ00838926
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů:
- Školní vzdělávací program „Čtyřbarevná škola“
- Školní řád
- Organizační řád
- Výroční zpráva o činnosti školy
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace
U každé žádosti ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace je poskytovaná na základě žádosti podané:
a) ústně prostřednictvím sekretariátu školy. Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost škola poskytne ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně.
b) e-mailem na adresu zus.zlin@zus.zlin.cz. Žadatel uvede jméno a příjmení a adresu pro doručování.
c) písemně na adresu: ZUŠ Zlín, Štefánikova 2987, 760 01 Zlín. Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Podat žádost, stížnost, předložit návrh, podnět nebo jiné dožádání lze prostřednictvím sekretariátu ředitelce školy písemně nebo ústně v úředních hodinách po předchozí domluvě.
11. Opravné prostředky
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitelky školy je možné požádat o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje na adresu Odbor školství, mládeže a sportu, tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín. Poučení o formě a náležitostech je součástí rozhodnutí ředitelky školy, proti němuž je opravný prostředek
podán.
12. Formuláře
Formuláře pro administrativní záležitosti jsou na webových stránkách školy.
- Přihláška k přijetí ke studiu - elektonická
- Žádost o ukončení studia
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
http:/portal.gov.cz/portal/obcan/situace/
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy
Školní řád – v sekretariátu školy a na webových stránkách školy
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací je dán vnitřní směrnicí.
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv – bez smluv
16.2 Výhradní licence – bez smluv
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zpráva za rok 2016 v oblasti poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Podle §18 tohoto zákona:
- a) počet podaných žádostí o informace a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádostí žádné
- b) počet podaných odvolání žádné
- c) opis podstatných částí každého rozsudku soudu ve věci přezkoumání zákonitosti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace a přehled výdajů, které povinný subjekt vynaložil v souvislosti se soudními řízeními o právech a povinnostech podle tohoto zákona, a to včetně nákladů na své vlastní zaměstnance a nákladů na právní zastoupení žádné
- d) výčet poskytnutých výhradních licencí, včetně odůvodnění nezbytnosti poskytnutí licence žádné
- e) počet stížností podle §16a, důvody jejich podání a stručný popis způsobu jejich vyřízení žádné
- f) další informace vztahující se k uplatnění tohoto zákona žádné
Výroční zpráva za rok 2017 v oblasti poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Podle §18 tohoto zákona:
- a) počet podaných žádostí o informace a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádostí žádné
- b) počet podaných odvolání žádné
- c) opis podstatných částí každého rozsudku soudu ve věci přezkoumání zákonitosti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace a přehled výdajů, které povinný subjekt vynaložil v souvislosti se soudními řízeními o právech a povinnostech podle tohoto zákona, a to včetně nákladů na své vlastní zaměstnance a nákladů na právní zastoupení žádné
- d) výčet poskytnutých výhradních licencí, včetně odůvodnění nezbytnosti poskytnutí licence žádné
- e) počet stížností podle §16a, důvody jejich podání a stručný popis způsobu jejich vyřízení žádné
- f) další informace vztahující se k uplatnění tohoto zákona žádné